Sabah 6 dan beri sancım başladı bebeğim bi yerde toplanıyordu 9 da hastaneye geldim açılmam yok ama doktor sancılarımın çok kuvvetli olduğunu söyledi yatış verildi ilaçla durdurmaya çalışıyolar. Doğarsa ne yaparım bilmiyorum bu haftalarda doğum yapanlar var mı acaba