29+4gunluk hamileyim 2 gün önce kontürolum vardı çok şükür bebeğim sağlıkliydi ama dün bacaklarima aşırı ağrı girdi tarifsiz bir ağrıydı bugünde sabah uyandım karnımın içi değişik bir şekilde acıyor tek bir tarafi değil her yeri sanki icerde yara varmis gibi esimde iste evde tekim gecer diye bekliyorum ama acaba iyimi yapıyorum bilmiyorum sizlerin hiç başına geldimi böyle birşey birde adet olucakmisim gibi belimde birde kasiklarimda ağrı var