Melisaaa1 ben 12. Haftadan sonra başlamıştım sanırım, demir ilacı çok önemli ama bazı hamilelerin kullanmadığını söylemişti doktorum, özellikle demirden zengin beslenen, sporcu, Akdeniz diyeti uygulayan kişilerin falan zaten ihtiyacı olmuyormuş. Sizinde kan değeriniz yüksek mi 🤨 ağrılarınız ondan değildir demir ilacı eksikliğinde halsizlik yorgunluk iştahsızlık olur, üşütmüş olabilirsiniz cam açık uyuma klima falan etkiliyor bende de olmustu