Karanfill Haftadan sonra bebek hareketlerini sürekli hisseden var mı? Her saat başı otururken yatarken vs hep hissediyor musunuz? Tekme mi gerinme hareketlerini mi daha çok hissediyorsunuz ? Ve bu hareketler canınızı acıtacak derecede miydi?
Zyneepemree Karanfill bizimki baştan beri çok hareketli hissetmeme durumum yok 😂bazen bi yere topluyor kendini bazen balık gibi kayıyor bazen hıçkırıyor hiç yorulmuyor canım oğlum😂