Karennn Merhaba güzel anneler Buda benim Doğum hikayem öncelikle çok zorlu bir hamilelik süreci geçirdim peşimi bırakmayan tansiyon meselesi 32.haftaya kadar birşekilde geldik ama o haftada bebeğimin gelişiminin yavaşladığını söyledi doktorum birkaç haftadır içinde Doğum planlayabiliriz dedi ama bebeğim henüz iki kilo bile değildi 3 gündebir gittim konrole ite kaka 36. haftaya kadar geldik 36+3 te kontrolde plesentamın tamamamen yaşlandığını artık bebeği beslemediğini söyledi doktorum üstelik ben farketmemiştim ama sancılarım da başlamış meğer rahim incelmeye başlamış sana ayrılan sürenin sonuna geldik yarın seni Doğuma alıyorum dedi doktorum ikinci doğumumdu ne yaşıyağımı bildiğimdenmidir nedir bende bilmiyorum hiç korkmadım heyecanlanmadım tek istediğim bebeğimi sağlıklı bir şekilde kucağıma almaktı küveze girmesin istiyordum eve gittim herşeyim hazırdı ufak tefek şeyleri halledip uyudum sabah erkenden kalktım duşumu aldım ve hastaneye gittik odama yerleştim hemşireler geldi beni hazırlayıp ameliyathaneye indirdiler masaya çıktım ve doktoruma çok güveniyordum zaten ama ameliyat Ekibide çok iyiydi hepsi çok iyi davrandı herşeyi anlata anlata yaptılar spinal anestezi iğnesini yaptılar damar yolu iğnesinin yarısı kadar bile acımadı ve belden aşağıma sıcaklık yayılmaya başladı kısa sürede uyuştum ve ameliyat başladı çok geçmeden kızımın pamuk sesini duydum muhteşem bir duygu tarifi yok imkansız hemen boynuma verdiler kokusunu içime çektim çok şükür sağlık durumu iyi kuveze girmedi 2 kilo 680 gram doğdu rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻
Burcu16 Karennn çektiğin tüm zorlu sonucun güzelliğine kavuşmusun Allah bağışlasın rabbim size bagislasın ömrü uzun saglıklı olsun 💕
Yarenimm Karennn gözüm aydın cnm doğum hikayelerini bi solukta okuyorum duygulandım hele o ilk kavuşma anı 😔 benimde 2 hafta var nasipse kızım olacak 7. Gebelik 6 defa kaybettim Rabbim sağ-salim kucagina aldiraldırır insallahh benimde gule gule saglikla büyüt yavrumu cnm❤❤
aesma Karennn gözünüzaydin saglikla buyusun bebeginiz 😊 bende 32. haftaligim tandiyon ilacina basladik 36 lara kadar gelsem hayirlisiyla tek istegim bu :(
SerhanYamurBarut Karennn allahım uzun ömürler versin canım 😇 bende pazartesi sezeryan doğuma giricem tansiyon yükseliyor oda panikten heyecandan başka sıkıntımız Yok . Aşırı korkuyorum bu panik halim nasıl geçer bilmiyorum 😩
Karennn Yarenimm çok teşekkür ederim canımmm rabbim sağlıkla evladına kavuşmayı nasip etsin inşallah çok başka çok güzel bir duygu 🙏🏻
aesma SerhanYamurBarut yanlız değilmişim aynı sorun bende de var çok panik yapıyorum bugün kontrolum vardı 3 sefer ölçtüler ilk 16 9 sonra biraz dinlenip sakinleşmemi söylediler 13 8e düştü genelde 13 8 geliyor .. iyice kafaya taktım o aleti görür görmez nabzım yükseliyor piskolojim bozuldu :(
Karennn SerhanYamurBarut sağol canım sakin olmaya çalış İnan herşey olması gerektiği gibi oluyor inşallah sende bebişini sağ sağlim kucağına alırsın 🙏🏻
SerhanYamurBarut aesma ay aynen aynısı benim de fobi oldu artık o aleti görünce yüksek çıkıyor hatta idrar da protein kaçağı var mı diye bile bakıldı hiç bişey Yok . Sadece panik ve heyecandan pazartesi napıcam bilmiyorum valla 😩
aesma SerhanYamurBarut benimde bakildi protein kacagi cikmadi ama tansiyon ilaci yazdi kac haftaliksiniz?
SerhanYamurBarut aesma bana panikten olduğu için ilac vermedi 38 pazartesi 39 oluyorum sezeryana Alıcak işte panik olduğum için normal yapamazdım . Herşeyi tam sağlıklı bi Bebek çünkü
aesma SerhanYamurBarut kac cikiyordu peki sizin :( benimde panikten ama doktorum pek inanmak istemiyor yinede riske atmayalım dedi :/
SerhanYamurBarut aesma 14,8 13,7 hastaneye geldiğimde böyle oluyordu evde arada ölçtüm daha düşük çıkıyordu . Doktorları görünce kalp atışım falan yükseliyor tamamiyle psikolojik yani . Ben doğurursam herkez doğurur diyorum yani o derece korkuyorum canım
Melek-21 Karennn banada ayni seyleri soyledi 37 haftada alalim daha hizli buyur anne içgüdüsüyle yapamadim zamaninda dogmasini bekledim nekadar dogru yaptim onuda bilmiyorum mesajladinizi okuduktan sonra okadar mutlu oldumki takrar rabbim bebeginizi size basgislasin insallah