fatmArslan06 ilacı kullanın. İhmal etmeyin. Benimde böyle çıkmıştı yani çok yüksek değildi. Doktor tüp bebeğin tutmasını engellemez ama düşük yaparsın demişti. Daha sonra bikaç tahlil daha yaptırdık düşük çıktı kullanmadım ilaç. Ama troid hamilelikte tehlikeli. Önerilere uyun