beyza1234 merhaba doğum anında hemşireye verilceklerin içine 1 alt acma 1 bez battaniye yenidoğan 5 li takım koydum baska bişey koymaya gerek varmı
Asyaayaz1 26 gün önce doğum yaptım kendi takımlarını giydirdiler benden sadece bez aldılar ve ince battaniye tabi ben odaya gelince yine değiştirdim üstünü hijyen bakımından
AseLenaMom Asyaayaz1 Hastanelerde kendileri ilk kıyafetini karşılıyor diye duymuştum ama kendi hastaneme bunu ne zaman sormalıyım (31.haftamı dolduracağım) ?
Asyaayaz1 AseLenaMom ben bile Doğumda öğrendim cnm sormamıştım önemsemedim ben yine hastane çıkışı vs hazırlamıştım çünkü odaya gelir gelmez değiştirdim sonuçta hastane ortamı ebeler heryere dokunuyor vs ne kadar dikkat etselerde kıyafet tozlanır vs diye düşündüm
beyza1234 AseLenaMom bence sorabilisiniz artık ona göre hazırlık yapılıyor benimki özel hastane olmasına rağmen vermiyor
Alone beyza1234 ya benim kız tam bezi bağlanırken kaka yapmıştı da gelip tekrar bez almışlardı😂 o yüzden dedim 😂
TugceBelis İlk dogumum da benden hiçbir şey istemediler çoraplarına kadar hastane giydirmişti sonra oda da biz değiştirdik bez di ıslak mendildi vs hastane herşeyi karşılamıştı birde üzerine bez ped ıslak mendik nemlendirici vs içeren bir hediye paketi vermişlerdi bebek için benim götürdüğüm bezler vs olduğu gibi hiç kullanılmadan eve geri gelmişti şimdi ki dogumumda böyle olacak sanırım ama yine de yanıma küçük paketler aldım ben
TugceBelis beyza1234 Hangi hastanede yapacaksınız benim hastanemde çok iyiydi bu dogumum içinde farklı bir hastanede yapıcam doktorum aynı ama bu hastanede yine aynı bilgileri verdi bebek hediye paketi burasıda veriyor ve herşeyi karşılıyor ücretsiz kuaför hizmeti dahi var hastanede
beyza1234 TugceBelis pembe mavide yapıyorum bursada ssk anlasması falan yok baya A sınıfı özel hastane sinir oldum suan tek bir hizmetleri yok böyle