sclzn bende e bebekteki korseye baktım , çok memnun olan da var hiç rahat edemedim günlük yaşantıda çok kayma yapıyor dokusu da çok kalın diyen de var 🤷🏼♀️Bir de ayrem diye bir marka gördüm trendyolda onu da çok övmüşler sanırm ben doğumdan sonra ondan alacağım 2 Li setleri vardı . Tayt ve normal korse şeklinde . İkisini de denemiş olurum hem baktım tayt rahat değil onu biraz daha zaman geçince denerim diye düşündüm