Bukiiiii Şöyle birşey duydum, bebek ultrasonda sol tarafta gözüküyorsa kız, sağ tarafta gözüküyorsa erkek doğru mu sizce?
yigitegenin_annesi Bukiiiii öyle deniliyor aama dorğu çıkmıyır bazen benım hep solda bakalım cinsiyeti ne
DefneRana Bukiiiii her daim sağ tarafımda ağrısı da orda sızısıda orda hareketide orda ama kızım olacak
Minik1baby Bukiiiii ben iki farklı doktora da sordum hocam bebeği hissetmeye göre sağda veya solda mi diye güldüler. Yüzüyor suyun içinde sağı solu yok dedi ama tepikleri hep sağda hissediyorum yoğunluklu olarak ☺️
Zeynep_ayaz Bukiiiii yalan bacim benim oglumda kizimda sagimdaydi inanmayin boyle seylere 😊 bebise neresi rahat geliyosa oraya gecer 😁
Nareee Bukiiiii böyle birşey yok benim sağ tüpüm ameliyatla alındı dış gebelikten sol tüpüm vardı tek ve buğün erkek olduğunu öğrendim rabbimden başka kimse bilemez 🙏🏼
Bukiiiii Emosss35 bencede çok saçma ama öğrenmek istedim. Herkes biirşeyler uyduruyor tabi. Benim ki hep solda bakalım ne olacak
Emosss35 Bukiiiii hamile kaldigimdan beri öyle hurafelere maruz kaldim ki sende haklisin insan aman be olurmu oyle sey desede susmak bilmiyorlar 🤷🏻♀️