Duygucoban Kizzzlaaarrr nasilsiniz nasi gidiyooo 14+2 olduk bugunnn avrupa yakasinda olan varmiiii bulusalimmmmm 😎😍😘
Duygucoban pPapatya ya bana erkege benziyor dedi doktor bikac kez sonra kiz dedi gostermiyor kendni beklice 1 ay daha
firdevs Ben de 13 haftalık doktor 3 hafta daha bekle cinsiyet için dedi yani haziran olduğuna göre erkek mi olacak kızlar 🤗🙈🙊
Duygucoban Evet banada erkek diyodu doktor gecen acile gittim bebegine kizmi diyolar dedi allak bullak kafam 😁😁😁
MuratZeynepDiner 13+1 erkeğe benziyor dedi doktorum ama iki hafta daha bekliyecem avrupa yakası bu arada☺