Merhaba arkadaslar doğum yapalı 1hafta oldu bazı tecrübelerime paylaşmak istiyorum.
Öncelikle sezeryan oldum 1 buçuk gün hastanede kaldım.
Kendime 3 takım pijama götürdüm ve hepsinde kullandım.
Çok sıcaktı terledim o yüzden sık sık değiştim gecelik daha rahat olabilirdi ama ben geceliği sonrasında kullanmayacağım için tercih etmedim.
Bebeğe 5 takım götürmüştüm 3 takım kullandım.
Müslin örtü çok çok iyi oldu 2 tane almıştım yanıma.
Yaz diye kalın battaniye koymayacaktım son anda her ihtimale karşı koydum iyiki koymuşum gece hastane baya serin oldu. Bebeği zor ısıttık.
Bunun dışında depend olsada olur olmasada. Giymesi zor onun yerine ped değiştirmek daha rahat olur ben sırf aldım ziyan olmasın diye kullandım.
Çantamın detayı da şu şekilde.
Anne için
3 takım pijama
1paket Depend
1 çift çorap
Terlik
Lizöz (yelek şal falanda olur)
Makyaj malzemesi tarak
Humana çay
gümüş kapak
Bebek için
10 lu hastane çıkışı
2 tulum (kendinden eldivenli şapkalı içlerinde zıbınları var)
1 alt üst takım
2 çift çorap
2 müslin battaniye
1 kalın battaniye
Ağız mendili
Bebek bezi
Islak mendil
Alt açma örtüsü
Yazdıklarımın hepsini kullandım baska da birşey Lazın olmadı..