Elif_20211 Ysmnbdl hayırlı olsun canım Rabbim analı babalı büyütsün inşallah 🙏 Benim de 38+1 günlük 🥰çok özledim oğlumu bekliyoruz bizde hayırlısıyla
Elif5361 Ysmnbdl Ben 37 den itibaren bekliyorum her an herşey olabilir diye 😂şuan 39 olduk hala bekliyorum 😂
Ysmnbdl Elif5361 evet o haftadan sonra da başladı heyecan ama bugün de bebiş doğdu deyince daha bi heyecan bastı 😂😂
Ysmnbdl mom- bebeğim yazan yerde hergün bebeğimizi ve kendimizi okuyoruz ya 😃bugün 38+0 olunca yine okuyordum en altta bebiş doğdu yazdı ben şok 😂