Babymee Canım hepsini trendyoldan aldım bende senin haftalarında başladım almaya şuan 36. haftadayım bence geç kalmadın. Vaktinde var internetten sipariş verip beğenmediklerini iade edip alışverişine o şekilde devam edebilirsin. Benim de bebeğim aşağı da olduğu için hiç gözüm kesmedi çıkıp alışveriş yapmaya. Ama üzülme geç kalmış sayılmazsın yani.