Tecrübeli anneler bu ikinci hamilelğim ama ilkinde direk sancıyla gitmiştim hicbiley yokken Bi anda olmustu 😀 39+4 üm inanılmaz bir bel agrısı var yürürken kitlenip kalıyorum sonra geciyor kasıklarıma agrı iniyor acaba dogum belirtisi olabilir mi doktor yarın nst için, cagırmıstı bilemedim sancı olmadığına eminim ama bel ve kasık agrısı evin içinde bile yürütmüypr