Busra-nur Kızlar şuan 25+6 haftalığım rahim ağzım 25 mm progestan verdi doktor vajinadan her gün 2 kere alıyorum erken doğum riski varmış yaşayan varmı yardımcı olun lütfennn
Gamzekvr Haftamda rahim ağzı kisaligim 19 mm di. Acil serkalj dikiş atildi,aynı şekilde progestan fitil ve progestan iğne aldım surekli. Şimdi 34.haftamfayim çok şükür 🙏🏻 yat dinlen bol bol agir iş yapma stres hiç yapma. Allah’ım yardimcimiz olsun 🙏🏻🙏🏻 Busra-nur
SelinYakgul Papatya17 canım ben 29. Haftadayım. Geçen hafta Rutin kontrol esnasında karın ağrım olduğunu belirttim aynı adet sancısı gibi doktor alttan muayene etti 33 mm aradan 1 hafta geçti 25 mm e düşmüş şimdi ciğer geliştirici iğne yaptırdım dün akşm birde bu akşam yaptıracam artı nidicard diye bir ilaç başladık. Bendeki belirti gece yatağa yattığımda ya da nadiren de olsa gün içinde adet sancısı gibi sancıydı
cems Papatya17 her hamilenin yasadıgı seyler kasık ağrısı arada bel ağrısı , yattım diyemem ama kendimi cok yormadım ilk haftalarda sonra doktorum kendisi yürüyüş onerdi zaten , ve her gittiğimde düzenli bir sekilde ölçüp not aldı
cems Papatya17 birde bende açılma hunileşme yumusama gibi seyler rahim ağzında yoktu , belki onunda olumlı etkisi vardır sürecime
Ceysii01 Papatya17 Yok cnm benim agrilar cok oluyodu doktor emin olalim diye vajinal ölçtü gayet iyi aciklikda yok dedi bisey kullanmiyorum 🤔