merhaba kızlar,
Konuya direk giriyorum
Aşılama yaptırdım ve şuanda hamileyim. 12+5 haftalığım. İkili taramamın sonucuda temiz çıktı çok şükür. Sorun şu ki karnımdan iğne vurmaya başladıktan normalde 14.-15. Günler arasında gelişmesi gereken yumurtalarım 18. gün gelişmişti. Hocamın ilk baktığı usg haftalığımla şuandaki haftalığım doğru orantılı gidiyor. Ama geç döllenme olduğu için ve adet tarihime göre değerlendirdikleri için 10 gün geriden geliyormuş gibi görünüyor. Doktorum izinli ve aptal asistanlara bu durumu bir türlü anlatamıyorum sürekli bebeğin küçük diyip duruyorlar.
Nasıl düzeltecem bu durumu sinirlerimi bozmaya başladılar. Bir problem olsa zaten 2li taramada görünmezmiydi