Pelin-1 hazır bir ebe bulmuşken birşey sormak istiyorum nolur kusıra bakmayın🙈 dün kontrolde nst de 60 ı geçmeyen düzensiz ağrılar vardı ama sık. Doktor cuma muayene edeceğim açılma var mı yok mu dedi . Sizce olması mümkün mü? Bir hafta önce yoktu mesela . Şimdi var der diye de tırsıyorum açıkçası