Merhaba sevgili anneler umarım hepiniz iyisinizdir. Ben şuan 11+4 teyim. Doktorum bana haftaya ikili tarama testi yapacağını söylüyor. Bunu yaptırmak zorunlu mu ? Yaptırmalı mı yaptırmamalı mı sizce ? Bir de ikili tarama testlerinin pahalı olduğunu duydum. Özel hastanede değil de devlet hastanesinde yaptırsam yine de ücretli mi ? Yapanlar bilgi verebilirse çok sevinirim .