2 yıldır kahramanmaraş ta yaşıyorum.
İlk gebeliğimi öğrendiğimde necip fazıl kadın doğumda hilal sakallıoğluna gittim 3 4 dk muayne etti. Bir komşusu gelmiş 10 dk masada gelmesini bekledim ilgisini pek beğenmedim.ksü ye gittim 2 tane stajyer vardı 1 ukalanın tekiydi. Ksü de suriyeliler yoktu ama stajyerler çok tecrübesizdi.Hiç beğenmedim 15 haftalık olmama rağmen cinsiyet gözükmüyor dedi. Aynı gün necip fazıla gttim randevusuz muayne olacaktım her yer suriyeli 1 saat bekledim sıra gelmedi ordan çıkıp vatana gittim mehtap bayrak gizir muayne etti gayet ilgiliydi 100 tl muayene ücreti ödedik cinsiyeti %90 kız dedi. Normal doğum 800 doktor gelirse 2 bin.. sezeryan olursa 2 bin dedi. Ama semiha cengizi de merak ediyorum sizde muayne olduğunuz doktorları yazarsanız birbirimize yardımcı oluruz 😊