annesinin_beybisi Rusnam valla haftaya perşembe aşı randevum var bir sonraki pazar da regl günüm eğer hamileysem bir sıkıntı olur mu acaba ben de onu merak ediyorum ilk 3 ay bebeğe zararı olabilir diye okumuştum