Fnur05
Mavi1 benim de aklim karisti. Doktorum izin verdi, saglik ocagi da 20. Haftadan sonra yapilmasinin da sebebi; 20. Haftaya kadar dusuk yapilabiliyor. Asiyi o haftadan sonra yapiolar ki dusuk tetanoz asisindan dolayi oldu diye dusunulmesin diye dedi. Ve de dusuk vs olursa bosuna anne tetanoz asisi olmus olmasin diye dedi. Yoksa bana asi tarihi 10 gun onceye verilmisti ben duyduklarimdan sonra yaptirmadim 20. Haftaya bi gireyim dedim.. ama simdi de hala hareketlerini hissetmiyorum biraz daha mi beklesem yarin vurulsam mi kaldim ortada