Sanırım içtiğimiz vitaminler açlık hissini arttırıyor, bende ne görsem yiyeyim istiyorum, TV de yemek programı görünce hemen kalkıp yapasım geliyor, meyveler tatlandı, yemekler müthiş kokuyor.
Suyu çok içiyorum ama hep açım, tansiyonum düşüyor aç kalınca ellerim titriyor sanki şeker var gibi