sena1517 Gul-42 mor olanı bende çok sevdim ama sanırım onu giyince setimin kolyesini takamıcam boyun detayından dolayı gözükmeyecek kolye
annesinin_beybisi sena1517 hamile olmasan daha güzel elbiseler bulursun bu fiyatlara derdim ama hamileyken elbise bulmak zor olabilir siyah daha iyi olur bence
sena1517 annesinin_beybisi aynen öyle 32yim şuan nişanda 35 olmuş olucam göbeğim o kadar yok ama yinede tabi biraz var o yüzden böyle bel altı salaş elbise seçmeye çalışıyorum
sena1517 Gul-42 o kadar çok elbise baktım ki bugün kafam karışmış 😂 başka bi mor elbiseyi yüklediğimi sandım pardon🙈 doğru boynu açık onun evet
annesinin_beybisi sena1517 hamilelere bu tarz uçuş uçuş ve genişleyen elbiseler çok yakışıyor bence 😊