yusufalpmom evet balcalıya kadar gittim ama özel bakan doktorlar yoktu. Muayene var mı diye sorduk rica edin dediler, ettik kırmadılar. Muayene ettiler hatta adını sanını bilmiyorum ama bir profesörün vizitine denk geldik ve bayağı detaylı muayene edildim. Aşılamaya başladık bakalım umarım sonuç elde ederiz