Selam , 24 +2 deyim.daha önceden sadece sağ kalçamda olan ayağıma kadar inen batma acı hissi şuan iki kalçamdada var ve sürekli artış gösteriyor.bazen dayanılmaz hale geliyor .kremler sıcak uygulamalar asla fayda etmiyor.sabaha kadar uyuyamıyorum açıdan ağrıdan.saga sola donemiyorum.donmeye kalktığımda kalçamda birşey kopacak gibi oluyor ve kitleniyorum.bazen yolda yürürken adım atarken yine hareketim kısıtlanıyor ve yine kitleniyor bacağım.fizige gittiğimde sadece krem vermişlerdi başka birşey yapamadılar .ama bu acı dayanılmaz oluyor .sizlerde durumlar nasıl