Merve-enes mümkün olsa normal doğum yapmak isterim ama çatalda değil kendi odamda...sancı odasınada girmek istemem... sabırla açılmayı bekleyecek bir doktor ve gayretli bir ekip lazım kendi görüş açısını değil benim rahatımı düşünecel gerekirse kendisi iki büklüm olacak görebilmek için... tabiki şartlar uygunsa... bu şekilde epizyotomi olmadan bile doğum gerçekleşebilir normalide budur zaten... ama Tr. De malesef normal doğum bile teşviklerle zor güç bela kabullendirildi şimdi doktor beklememek için kesiyi atıveriyor yeterki işi kısa sürsün... oldu bitti maşallah...iş rezalete gidecekse psikolojimi bozmam sanırım bende spinal isterim tertemiz...