Ben regle göre 8+2 ultrasona göre 9+2 yim 10 gündür falan başladı bulantılar iki gündür de çıkarıyorum maalesef ateş basıyo sürekli ruffless sade cips aşıtı tuzlu olduğu için iyi geliyor ama malum sağlıksız her şey kokuyor yemek yapamıyorum dşardan yiyemiyorum umarım benimki de çok sürmez tuzlu salatalık deneyin iyi geliyor onun dışında kahvaltılık meyve yemeye çalışıyorum yeni yeni boş mideyle kusmak inanın daha kötü kusacak olsanız da mutlaka bişeyler yemeye çalışın umarım hepimiz tez zamanda rahata ereriz hayırlısı ile