Merhaba arkadaşlar gerçekten çelişki içindeyim fikir almak istiyorum. sezaryen olacak doğumum Allah izin verirse 🙏doktorumla görüştüm 38+3 20 Ağustos uygun senin için dedi 18 Ağustos evlilik yıl dönümüm o güne mi alsam iki gün önemli biliyorum ama kafam çok karıştı vicdanım bir kötü oldu erkene alma diyorum içimden 38 .hafta çok mu erken oluyor bu arada maşallah diyim bebeğimin gelişimi iyi kilosu boyu vs 🤷♀️ Bi Yandanda bizim için özel bir günde doğsun istiyorum siz ne önerirsiniz acaba 😣