Ecemm33 Bebeğin parmaklarından organlarına kadar herşeyine bakılıyor. Ben 20+4 te yaptırmıştım. Aksi bir durum olmadığı sürece karından bakılıyor. Mesela bende karından rahim boyunu tam ölçemedi kısa çıktı aşağıdan bakıcam dedi. Eğer kısaysa erken doğum riski falan ona göre önlemimizi alalım diye, alttan baktı şükür kısa değilmiş. Şeklinden dolayı kıvrımlı olduğu ölçememiş. Bu gibi durumlarda alttan da bakılıyor yani. Korkulacak da bir şey yok hemen 3 sn de bakıyor ve bitiyor ☺️