Melakya aaa gerçekten mi ? Benim doktorum 12.haftada %90 kız dedi 14 te kesin kız dedi. 19. Haftada kız dedi. Ayy benimde bir oğlum var kızım olsun istiyorum Allah sağlıklıca nasip etsin inşallah acaba değişir mi? Bakalım detaylıya gideceğim 16ağustosta. Ama doktorum eminim kesin kesin kız dedi. Siz öyle deyince bir acaba mı dedim bende.