Cansu13 9 gun once spinal sezaryan oldum,sezaryandan sonra karnima kum torbasi koydular bagirsaklara baski yapti icin hem gaz hem tuvalete rahat ciktim kayisi hosafi ictim,korseyi doktorum 2 ay sonra onerdi,sut sorunu yasamadim cok sukur bol su ve beslenmeme dikkat ettim,galactago damla ve humana stilltea kullaniyorum ve dinlenmeye calisiyorum.