Kızlar 75 gr lık şeker yüklememde 2. Saat değeri max 153 olması gerekirken benim 156 çıktı. Doktorum biraz yüksek karbonhidrat a dikkat et iki hafta sonra açlık tokluk şekeri bakalım dedi. Sormak istediğim bakıyorum da neredeyse herşeyde karbonhidrat var e ben nasıl beslencem 🙈 var mı aynı durumda olup önerisi olanlar beslenme düzeninizi nasıl ayarladınız