Delicesareti Bugün şeker yüklemesi yaptırdım açlık şekerim 76 1.saat 75 gram yükleme 183 çıktı sizce nasıl değerler
busra1997alpaslan2021 Delicesareti açlık 86 75grm yükleme 106 sonra yine kan 86 çıktı benim şimdi doktora gideceğim sonuçları göstermek için senin yüksek çıkmış sanırım
Bebeksum Delicesareti 50grlık yaptırdım ben dün onda üst sınır 140 diyordu tokluk ama 75gr daha farklıdır bence normal gibi açlık zaten iyi cıkmış . 🥰
Denizyildizii Delicesareti bende geçen yaptırdım 75 gram 176 çıktı. Doktor 190 a kadar normal demişti
Delicesareti Bebeksum açlık iyi çıktı evet inş normaldir ya değerlerim ben meyvesiz duramıyorum gebelik şekerim çıkarsa bana meyveyi yasaklarlar
Delicesareti Hilal-95 ben 1 kez içtim içtikten sonra 1 er saat arayla kan aldılar sana tavsiyem tek gitme Ben çok kötü oldum
Burcu4135 Denizyildizii 190 a normal diyenin cidden doktor oldugunu söylemeyin bana. 140 ve altı normal 140 ve üstü sıkıntılı. 143 cıktı benim diyete baslattı doktorum.
Hilal-95 Delicesareti annemle gidicem bakalım hayırlısı yemek yemeyi çok sevıyorum ya çıkarasa naparım ben diye düşünüyorum 🤦🏻♀️
Delicesareti Hilal-95 ben kara kara düşünmeye başladım bi an önce randevu alıp doktora göstermem sonuçları inş normaldir ya değerim ben deli gibi meyve yiyorum tek keyfim meyve onu da elimden alırlarsa naparım ben😔
Hilal-95 Delicesareti doğru valla bnm komşuma yatım kayısı yarım çilek demişler günde ben daha yıkarken 4 5 tane yiyorum🤣 neyse bakalım hayırlısı artık inşallah sizinde temiz çıkarda rahatlarsınız🤗 belki makrna felan azalt der hamur işlerini
Elsu26 Burcu4135 e nabızda da sınırı 190 olarak gösteriyor ama ben 100 Gr glukoz içtim illaki onun etkisi vardır
Denizyildizii Burcu4135 doktor profesör. Sizin dediğiniz 50gram için geçerli. 75 gram sınırı daha yüksek oluyor.
Burcu4135 Delicesareti tokluk sekeriniz yüksek muhtemelen endokrine yönlendirecek doktorunuz sizi. Diyet ve her gün ölcüm isteyecek muhtemelen. Benim 143 cıktı diyete basladım 1 aydır evde kendim ölcüm yapıyorum.
Elsu26 Delicesareti ben 100 Gr glukozla yaptırdım 136 çıktı doktor iyi dedi 190 sınır dedi 🤷 sizi bilemedim şimdi glukoz miktarına göre değişir sanırım
Burcu4135 Elsu26 tamam ögrendim şimdi yüksek doz alınca normal oluyormus. Bisey daha ögrenmiş oldum 😁
Burcu4135 Denizyildizii ben 50 mg sandım kusura bakma. Öyle degisken mi oluyormus bunu bilmiyordum. Bana 50 mg yaptılar 143 cıkınca sınır 140 dediler.
Denizyildizii Burcu4135 evet 50g da sınır 140 oluyor. 75g da 180 yazıyor aslındada doktor 190 a kadar normal dedi.
Burcu4135 Elsu26 yasaya yasaya. 😁 Allah baska bisey cıkarmadan doguralım artık. Gebelik reflüsü, gebelik sekeri bi gebelik tansiyonu kaldı bende onuda bekliyorum 😁