AlyaEkmen_ Kızlar 16+2 günlük hamileyim Allah nasip ederse oğlum olucak alışverişe ne zaman başlamalıyım tecrübeli anneler neler öneriyorsunuz bende haftası ileri olan anne adayları fikirleriniz nelerdir erken alışverişe başlamanın faydaları dezavantajları nelerdir yoksa herşey son 2 ay kala toplu alınmalı kafamda bir sürü soru var çevremde genelde ya bişey olursa korkusu ile alışveriş yapmama engel olunuyor ama şöyle bir gerçek var nasibi yoksa doğum anında da kaybedilebilir 😢o zaman doğduktan sonra mı alışveriş yapicaz çok saçma geliyor bana ama korkuyorumda ne yapmalıyım kararsız kaldım 😢 dayanamayıp ufak tefek ürünler aldım ama küçük şeyler
zehranurr AlyaEkmen_ ben cinsiyetle alakası olmayan şeyleri erkenden almaya başlamıştım ve tam anlamıyla alışverişe 25. Haftada başladım 30. Haftada her şey tamamen bitmişti. Eğer alışverişi şu zamana bıraksaydım ağır tonajlı araç gibi hissediyorum kendimi hiçbir yere kıpırdayamazdım valla. Yavaş yavaş başlayabilirsiniz alışverişe yani. Hem maddi anlamda birden yük çökmez hemde son haftalarınıza doğru tamamen bitirmiş olursunuz. Kimseye aldırış etmeyin yiyecek ekmeği yoksa Allah korusun doğduktan sonrada her şey olabilir.
Tazeanne95 AlyaEkmen_ merhaba canım öncelikle çevrendekilerin seni negatif düşünceleriyle etkilemesine asla izin verme gerekirse hiçkimseyle muhatap dahi olma. Bende şuan 28. Haftanın içindeyim biz de 1-2 haftaya yapıcaz bebek alışverişini Allah izin verirse. Şimdiden gördükçe bebek zıbını vs alabilirsiniz insan heves ediyo illa almak istiyo ama bnce toptan bir kerede tek bir yerden alışveriş yapmak daha iyi. İnşallah yavruşarımızı sağlıkla kucağımıza alırız😌🤲🏻
Nzlozkn AlyaEkmen_ cinsiyetinden eminseniz elbette başlayın ama ben sizin haftanızdayken erkek dediler detaylıda kızım oldugunu öğrendim o sebeple çok Cinsiyeti üzerine alışveriş yapmayın şimdilik
AlyaEkmen_ zehranurr bende öyle düşünüyorum ama insanlar heves kırıyor 😢hayır son ayda bütçeyi de çok zorlar herşeyi birden almak 🙄bakalım ufak ufak başlamayı düşünüyorum hayırlısı ile kucağımıza alırız inşallah ❤️
AlyaEkmen_ Tazeanne95 maddi durum çok etkili oluyor malEsef bütçe olarak zorlamasa hepsi toplu alınır ama bebek urunleri çok pahalı bende yavaş yavaş zorlamadan almak istiyorum çok teşekkür ederim cevabınız için hepimiz sağlıkla kavuşalım yavrularımıza❤️
Tazeanne95 Ben maddi durumdan dolayı bu zamana kadar alamadım şuan durumumuz müsait alıcam inşallaj şimdiden fırsat buldukça istedginiz şeyi alabilirsiniz ama lütfen hiç olumsuz düşünmeyin düşünceler sizi kemirir modunuz düşer bebeğiniz bile hisseder. Hatta şimdiden söyliyim kimseden doğum hikayesi falan da dinlemeyin herkesin vücudu başka herkesin doğumu farklı hep huzurlu olmaya bakın😌
AlyaEkmen_ Tazeanne95 evet malesef dikkat ediyorum ama bazen forumda olumsuz şeylerde çok etkiliyor insanı 😢
AlyaEkmen_ Nzlozkn 2 farklı yerde dogrulattim kesin erkek dendi zaten kıyafet değil ilk etapta bakım ürünleri Ana kucağı vs almayı düşünüyorum onları unisex alıcam sorun olmaz ilerde değişse bile 🙈
Beyzaltnbs AlyaEkmen_ ben 12. Haftadan sonra cinsiyetsiz bir eşyalarını almaya başladım indirimleri takip ettim çok araştırdım yavaş yavaş her ay bir şeyler alarak devam ettim. şuan 27+3 üz iyi ki almışım dedim aldığım çoğu şeyin fiyatı inanılmaz artmış. Bir an da alsaydım çoğu şeyi indirimdeki fiyatının çok üstünde alıcaktm hem de maddi açıdan zorlanacaktım. Hala indirimleri takip ederek alışveriş yapıyorum çok az bir eksiğim kaldı. Sona bıraktığım tek şey kıyafet alışverişi oldu o da bebeğim kasım doğumlu gözüküyor şuan yaz ürünleri mevcut 🎀
AlyaEkmen_ Beyzaltnbs bende kıyafet işini sona bırakıcam inşallah Ocak başı gibi görünüyor ilk etapta neler aldınız acaba
Beyzaltnbs AlyaEkmen_ anne yanı beşiği, bebek arabası, ev tipi ana kucağı, süt sağma makinesi, kamerası vs gibi cinsiyetin önemli olmadığı parçaları alabilirsin ihtiyacına göre indirimler oluyor güzel takip edersen çok uygun fiyatlı ürünler alabilirsin 🌸
Bebegimibeklerken1 AlyaEkmen_ erken almak daha mantıklıymıs biz sona sıkıştırdık baya ağır geliyor herşey çok pahalı cunki çok şükür 36 olduk hazır herşey ama baya zorlandık açıkçası
AlyaEkmen_ Bebegimibeklerken1 yanlış anlamazsınız toplu alışveriş yaptığınız için soruyorum parça parça alınca hesaplaması zor unutuluyor ay ay alındığı için ama toplu alınca fiyatları toplu görüyorsunuz ne kadar bütçeniz gitti 🙊yani ortalama ne kadar bütçe ayırmamız gerekiyor herşey için 🙊