Merhaba kızlar ,
İstanbul’a geçen sene taşındık ve burda maalesef hiç bildiğim bir doktor yok. Birinin vasıtasıyla doktora gittim ama kendisi sezeryancıymış normal doğum yapmıyormuş bunu da bana 20. Haftamda söyledi sağolsun zaten bir kaç konuda içime sinmemişti her gittiğimde alttan muayene etmesi her gidişimde ya kaç haftalıktın sen canım diye sorması hiç bi bilgilendirme yapmaması vs .. evime yakın olmasından dolayı liv hospitale gideceğim sizin bildiğiniz bir doktor var mı acaba bilgi verirseniz çok sevinirim 🙏