Fulyaa Arkadaşlar merhaba 33+5 günlük hamileyim.boyu 42 cm kilosu ise 1950gr.kiz bebek.boyu kısa mi sizce,
Deletedmom434 Fulyaa boyu şuanda normal canım bebekler 48-52 cm arasında doğuyor normalde uzar büyük ihtimalle
FerideBulut Fulyaa Merhaba bana da aynı şeyi söyledi minyon genetik tir felan dedi ben biraz araştırdım akşam yatmadan önce süt tahin bal karıştırıp içtim her akşam şuan 36+0 47 cm hala 1 cm geride sesi doktor kilosuna göre.
Deletedmom434 Fulyaa minyon tipli doktorun dediği gibi 😊 gelişim geriliği ultrasonda çıkar canım buradan yorum yapamam bir bak bakalım kaç hafta gösteriyor ultrason resminde
Deletedmom434 Fulyaa net birşey diyemem canım kilosu iyidir gelişim geriliği 2-3 haftada olsa sorun olmaz yada kilosu azdır 3-4 hafta geridir kötüdür
Bizartik5kisiyiz Bende 33+5 de gittim 2000 gr ve 45cm. Banada benimki zayif geliyor. Ama takılmıyorum her bebek kilolu dogcak diye birsey yok. Takilmayin sizde.