Jdjdjdjk hamile yastığı tavsiye ederim. Bende yüz üstü yatmadan uyuyamam. Uzun zamandır kullanıyorum. Yarım yüz üstü gibi yatıyorum. Ama göbeğim hiç ezilmiyo. 37. Haftadayım. İlk zamanlar dediğin gibi yapmak olur belki ama karnın iyice büyüdükçe öyle yatamazsın. E bebekten almıştım ben U şeklinde olan. Tavsiye ederm