Gulcingezer Ben 6+2 de gitmiştim kalp atışı için daha erken demişlerdi. 9+2 de gittim o zaman gördüm kalbinin attığını, sesini de duyurmadı doktor, özele de gittim, ses dalgaları ilk haftalar için zararlı olabilir demişti gösterdi sadece ultrasonda. Bence içinizi rahat tutun daha çok erken. 6. Haftasında duyanlar var fakat 8/9. Haftada duyanlar da var benim gibi .