Canlarım
28 haftamın ortasındayım 2 gündür aşırı derece de bel agrım var önceden de bir kaç defa oldu ama bir gün sürüyordu bu 3 gündür böyle 2 gündür sanki daha agrım fazlalaştı yatakta yatarken bile zorlanıyorum eğilirken normal mi bu haftalarda bel agrısı çeken var mı