Fatosef Ilayda11 12 gün önce spinal sezaryen oldum. Karnına ameliyat esnasında baski uygulanıyor ama küçük bir sızı hissettim ben o kadar. Uyuşuk olduğun için acı hissetmezsin. Bana ameliyattan sonra baskı uygulanmadi zaten sürekli kan akışım oldu. Şuan yok denecek kadar az kanamam var. Ameliyattan sonra ilk ayağa kalkmak çok acı veriyor ama yürüdükçe o da geçiyor zamanla. Şuan sadece dikislerim hafif sızlıyor bi de sırt ağrım var onun dışında bir sıkıntım kalmadı ameliyatla ilgili. Kısa sürede toparlaniyosun korkma hiç.
Elisammmbade Ilayda11 genel oldum çok rahattı yine olsa yine genel isterim doğum bitiyor acı felan çok kalmıyor
Ilayda11 Merveee34 peki nasıl gecmıstı surecınız bende spinal olmak istiyorum ama karna bastırma falan bişeyler yazıyo kısaca sız surecınızı anlatır mısınız
Merveee34 Ilayda11 ben 2 spinal 1 tane genel oldum . En rahatı spinal . Cok gğzel geçirdim . Bilincim yerindeydi . Ameliyathane ortamı biraz ürkütüyor ama sakinleştiriyorlar zaten . Hemşire pozisyona getiriyor seni anestezi doktoru iğneyi vuruyor anlık bisey acı hissetmiyorsun yatıyorsun . Ayaklarından karıncalasma başlıyor hemen uyuşuyorsun zaten . Spinal hafif olduğu için gıdıklanma tarzı şeyler hissediyorsun bebeği çıkarırken karnına bastırıyorlar acı hissetmiyorsun ama bebeğin çıktığını anlıyorsun . Yarım saat 45 dakika falan sürüyor zaten .odaya çıktığın zaman uyusuk olduğun içğn karnına bastırdıklarını hissetmiyorsun .kanaman aktifleşsin diye bastırıyorlar . 2.3 saat içinde uyuşukluğun çözülüyor . Dezavantaj ameliyattan sonra hemen acı hissetmiyorsun .
elfmoom epidural olursanız belinizde ameliyat esnasında bir katater oluyor, doz yeterli gelmezse tekrar veriliyor. spinalde ise bir kez veriliyor tekrar verilmek istenirse işlem tekrarlanıyor.
Ilayda11 Merveee34 peki sizce korkulacak bişey mi yasamadıgım ixin cok fazla korkuyorum cok fazla arastırıyorum
Merveee34 Ilayda11 ben panik atak hastasıyım .kesinlikle korkulacak bisey yok . Hatta bu doğumumda genel olabilir dua ediyorum insAllah spinal yaparlar diye