Canım hamiş arkadaşlarım var mı aranızda astımı olanlar. Biz 35. Haftamıza giriyoruz yarın ve astım hastasıyım. Şu son zamanlarda yaşanan deli sıcaklık artışları ile artık nefes almam daha da zorlaştı. Anlık nefes darlığını geçirmek için sürekli ventonil kullanıyorum. Daha ağırları için foster sıkıyorum. Sürekli soğuk duş alıp, çok yemek yemeyip, temiz hava almaya çalışıyorum. Var mı başka önerileriniz acaba ?