Selinmiray Merhabalar arkadaşlar 16 haftalik gebeyim bebeğim ultrasonda cinsiyetini göstermedi doktor da kız olabilir ama kesin değil dedi daha önceki gebeligimde 13. Haftada öğrenmiştim sizde de böyle olan var mi
aysimaninannesi58 17 ye kadar kız dendi 13 te erkeğe benzetmişti. Kıza benziyor dedi 22de kesin erkek oldu