Rabiakara Beyza0789 gercekten mi .boyle bir tehlikesi var demekki. Doktor kontrolume daha var devlet hastanesine gidiyorum. acile gittigimizde bakiyorlar mi. Hic gitmedim cunku
Beyza0789 Rabiakara bn özele gtmistim ama aynı durum olcak diye bisey yok ..Bazı yorumlari okudum normal diyolar