Merhaba kızlar dün ilk ultrasona girdim ve çok şükür kesemizi gördük ve içinde bebeğimi besleyecek olan yolk sıvısınıda haftayada kalp atışını duyarız dedi doktorumuz 🥰Allah herkese böyle güzel duygular yaşatsın inşallah tarifi olmayan şeylermiş bunlar çok şükür ❤️
https://resimyukle.io/r/IcmYfbuYCJ