Kızlar açlık 87 çıktı, Kahvaltı yaptım ( kaşar, az beyaz peynir, 1 dal marul, 3 dal roka, 2 çeri domates, biraz lor, 1 dilim tam buğday ekmek, 2 tane Altınbaşak light ) 1 saat sonra ölçtüm 88 di. Yanlış mı ölçtü? Açlıkla tokluk Aynı olabilir mi ? Tokluk çok mu düşük ?