Deletedmom15262 çok teşekkür ederim Allah razı olsun bugün değil ama yarın yada oburgun post açacam tektek isminizi alıp kağıda yazıp basucuma koyacak hergun dua edecem size.Rabbim kucağını boş bırakmasın .emeklerini boşa cikarmasin gönlünden ne geçiyorsa Rabbim tez zamanda nasip etsin