Likapaa Kızlar şeker ölçerken cihazda açlık yada tokluk diye seçip mi ölçüyoruz? Yoksa açken ölçtüğümüzde açlık değerini yokken ölçtüğümüzde tokluk değerini mi veriyor . Yani öncesinde cihazda bi ayar yapmamız gerekir mi ?
Selin12- Likapaa hayır ayar yapmanız gerekmiyor sadece ölçümü yazarken kağıt a yazın karışmaması icin
Likapaa Portakalgeliyor teşekkür ederim ☺️ İlk defa kullanacağım da bilmiyorum o yüzden. İnşallah son olur ☺️
Portakalgeliyor Likapaa olur tokluk kan şekeri bi tık düşük bir iki gün daha ölçsün başlangıç olabilir diyor (allah korusun) doktor değil tabiki … ama 15 senedir tıp 1 hastası
Likapaa Portakalgeliyor dün ki açlık 87 tokluk 97 idi ama bunlar sabah , öğlen tokluk 109 du , akşam tokluk da 127 idi mesela 🤷🏻♀️