Tuqbars Merhaba hanımlar 33 haftalık ilk bebeğime hamileyim hastane çantama koymak için depend emici kilot alıcam normalde s beden giyiyorum dependi kaç beden almalıyım tecrübeli annelerden yardım bekliyorum sevgiler ❤️
Irmakgcgn Tuqbars bende burda hep okudum buyuk beden almislar buyuk.aldim bende daha rahatmis diye. 73 kiloyum ben
iko58 Tuqbars eger sezeryn dogum yapacaksanız almayın. Normal dogumu bılemıyorum ama ben kullanamadım
Pinkmom iko58 Neden almasın? Sezaryen doğum yapan herkes en başta depend öneriyor ısrarla.Bir Allahın kuluds kötü demedi. Ben orta boy aldım dün 60 kiloyum.Üstünde zaten ağırlığa göre beden seçimi yazıor.
Tuqbars iko58 nırmal doğum düşünüyorum ama o an ne olur bilemiyoruz ki normal diye gidip sexeryan olanda oluyo tam terside 🙄
iko58 Deletedmom18 ben 14 gün once sezeryan dogum yaptım. Ilk gun hastabezı baglıyorlar hastaneden. Ertesı sabah depend gıydım ama bacaklarını ındırıp kaldırman zor acı verıyor cok pratık degıl bence ayrıca oyle bır kanama olmuyor adetlı gıbı dusun. Ben sadece normal kısa ped kullandım o da gunde bır ıkı tane anca degıstırıyorsun sen bılırsın ama bence gece boy ped alsan kullanısı daha kolay. Kullan at kılotlar benım cok ısıme yaradı depend dense onu tavsıye ederım
scl Tuqbars normal doğum yaptım canım bende aldım büyük boy iyiki almışım doğumdan sonra kullandım kanamam vardı pedle olcak iş değilmiş. Almanda fayda var 👍🏻
Tuqbars scl bende çok kullanışlı olduğunu düşünüyorum beden konusunda karatsız kalmıştım teşekkür ederim 🙏🏻❤️
FurkanZeynepKarada Bende. Aldim burda çok okudum çıkarırken yanlarsan yırt at şeklinde daha rahat oluyor yanı indir kaldır bacak derdin YÖK Ve disatiy sızdırma yokmuş insallah öyledir cnku sezeryana kanama daha gazla olur ondan orkide olacak is degil bir de çıkarsa oy berbat ondan desende baya rövanşta bu aralar
Tuqbars FurkanZeynepKarada bende çok duydum rahat kullanışlı oluyo diye o yüzden alıcam zaten de beden bilemedim kendi bedenimizden 1 beden büyük alsak daha iyi olucak sanki yorumlardan yola çıkarak ☺️
scl Tuqbars büyük boy al canım orta ve büyük var zaten ben büyük boy aldım ne olur ne olmaz diye daha iyi oldu. Burdan duymuştum bende çoğunluğu büyük boy demişlerdi 😌 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ♥️
Sumeyye15_3 iko58gozetim altında tutmak istediler hergün şeker var mı diye test yapıldı ama birşey çıkmadı çok şükür. Şuan 5 yaşında ve yaşından büyük gösteriyor 😅😅