Arkadaşlar günaydın dün gece hastaneye gittim acilden girdim sancım çoktu diye ama doktorum ara sancım var acilman yok bebegnn suyu fazla dedi perinotoloji bölümüne sevk etti bu zamana kadar herşey normaldi aranızda böyle bir durum yaşayan varmı bilgi verirse sevinirim 37+3 günlük hamileyim