Mom526 Bol su içiyorum ekstra süt ve soda içiyorum ama neden ise bir türlü gecmedi,idrarda yanma falan da yok…0-4 olması lazımmış benim 7 çıktı..Şase vermisti doktor onu kullandım çıkmıyordu onu içmeyince eskiye dönüyor..Kızılcık suyu vs yaziyor nette ama içen var mı ya da başka yöntem deneyen
Baby_35 Mom526 o bölgenizi temiz tutun pamuklu çamasırlar giyin ütüleyin portakal suyu vs c vitamını iyi geliyordu bol su tüketmek ben birde kırmızı soğanı kesip limon zeytinyağı sosla yiyorum çok şükür daha öyle sıkıntıların hiç olmadı..eşinizde hijyene cok dikkat etmeli bol su bol su
MeloMelo Mom526 kızılcık suyu bana çok iyi gelmişti👍🏻 Ekstra bol su içtim, çamaşırımı sürekli değiştirdim, alaturka tuvalete girmeye özen gösterdim geçmişti, inşallah tekrarlamaz tabi, çok geçmiş olsun sizede😕